tavlingsmuppen

Direktlänk till inlägg 22 mars 2011

Min nya blogg :P

Av Sara Nilsson - 22 mars 2011 08:29

Tjooo ^^

Jag heter Sara och jag älskar hästar :)

Jag har tre egna hästar ;)

En av dem är Casper :D 

Han är min tävlings ponny som jag har haft i en månad nu :)

Han är en svensk ridponny ^^

15 år :P

Vi ska börja tävla i april :P hoppas att få komma upp i höga klasser :)

Min andra häst är ju Habib.

Han är min första ponny :P

Han är en Welsh hingst på 21 år ^^

jag red in honom när han var 18år ^^

Men nu kör min mamma honom ^^


Min tredje häst är Chivas ^^

Han är en liten mini Shettis på 85 cm ^^

Honom kör jag och tricktränar :D

Han är jätte mysig och skön liten ponny :)


Jag själv är 12 år ^^ Jag har mest hästar i hjärnan men vänner oxå :D

Ja vad mer ska jag säga? ;)

jo jag har en till blogg med en tjej som heter Jenny ^^

http://flippson.blogg.se

 Jag går på en Ridskola som heter Udden :)

Jag går där varje Torsdag ^^


Mina bästa kompisars blogg heter :

det är ett par jätte goa tjejer som har jätte söta hästar ^w^

Hanna och Disa ^^

http://ponnyfiaskon.blogg.se/

aja hejdå<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Nilsson - 29 mars 2011 20:43

UDDEN Tjooo Udden var bra ^^ ni vet ju vad jag brukar göra innan jag rider xD aja på Udden så red vi fram som vanligt :) sen idag (orkar inte skriva så mkt) så gick vi in på volten och fyrkanten ^^vi vände för skänklen och ställde :) gick...

Av Sara Nilsson - 29 mars 2011 20:20


Japp åkte till Hööks Innan spänderade mina 500 kr då ;) Aja blev ett par benskydd jätte snygga :D kommer bild :) men kollade vad folk tyckte om alla tyckte jätte mkt om dem :) så aa jag är nöjd med mitt val :)   Snygga va? kommentera :=) ...

Av Sara Nilsson - 29 mars 2011 20:14

JApp tänkte börja nu igen men bloggandet :) nu kommer ni få massa nytt som veckansvecka m.m ^^<3 aja nu kommer lite nytt :) ...

Av Sara Nilsson - 23 mars 2011 22:19

Hej :) kommer bilder nu :) lite när jag var med Hanna och ¨på min andra blogg lite hund bilder :) Kul va  Sen kommer ett filmtips :) och lite mer smött och gött!    Hannas lilla katt Meia som vi lekte med idag :) hon var jätte kulig ju xP   ...

Av Sara Nilsson - 23 mars 2011 16:02

Hej kan det bli ett snabbar inlägg? xD svar: ja -.- Jajaja nu får ta och kommentera :P hahah ska ut till Casper nu och rida barbacka :D hejdå<3 ...

Presentation

Hej! Jag är en glad 12 årig Tjej som älskar hästar över allt annat! Här följer ni mitt vardags liv och häst liv ^w^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards